Nová kniha o reklame a komunikácii sľubuje "viac"

Autor: Z respectu | 2.12.2018 o 21:58 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  86x

Prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska - Róbert Slovák, vydal svoju prvú knihu o komunikácii, kreativite, nadhľade a veciach, ktoré s tým všetkým viac-menej nejak súvisia. Napríklad život ako taký.

article_photo

Kniha je kompiláciou workshopov, prezentácií na rôznych konferenciách, blogov, článkov a rozhovorov publikovaných v rôznych médiách. Je rozdelená na niekoľko kapitol, ktoré sa venujú teórii, podrobnému popisu kampaní, na ktorých sa Róbert Slovák podieľal reklamnej agentúre Respect APP a osobných úspechoch, ale aj zlyhaniach.

Poster zo série pre časopis História, ktorá sa stala najlepšou prácou v 20-ročnej histórii súťaže kreatívnych reklám Zlatý klinec.Poster zo série pre časopis História, ktorá sa stala najlepšou prácou v 20-ročnej histórii súťaže kreatívnych reklám Zlatý klinec. (Respect APP)

​​"Moja prvá kniha o tom, čo som sa o kreativite, reklame a komunikácii naučil od Ondreja Štefánika, Yolky Udičovej, Rytmusa, Davida Drogu, Marylina Mansona, Jamieho Olivera, Michaela Conrada, Yonathana Dominitza, Raffa Tatarka, Igora Brossmanna, Andreja a Jara Kiskovcov, Pudingu pani Elvisovej, sira Hegartyho, Pharrella Williamsa, Vivienne Westwood, Arnolda Schwarzeneggera a môjho psa Rudolfa." píše autor. Pozrite si video, v ktorom popisuje jednotlivé časti knihy:

Kniha obsahuje niekoľko case studies úspešných a ocenených kampaní, na ktorých sa Róbert podieľal ako autor či spoluautor. Opisuje priebeh ich tvorby, spôsob uvažovania o stratégii a kreativite, ich výsledky a reakciu cieľových skupín. Texty dopĺňajú aj QR-kódy, ktoré smerujú na case videá s podrobnosťami kampaní, ktoré opisujú. 

article_photoPoster z kampane pre Gorila.sk, ktorý promovala nový album skupiny Puding pani Elvisovej a staré klasiky ako Pulp Fiction.Poster z kampane pre Gorila.sk, ktorý promovala nový album skupiny Puding pani Elvisovej a staré klasiky ako Pulp Fiction. (Respect APP)

Róbert sa roky venuje aj prednáškam a workshopom, na ktorých vyučuje kreatívne postupy, rôzne metódy uvažovania či tvorby briefov. Kniha Viac ako reklama preto obsahuje aj praktické tipy a rady ako byť kreatívnejší a otvoriť si hlavu novým nápadom. 

article_photo

Kniha obsahuje aj niekoľko Róbertových článkov publikovaných v mnohých slovenských médiách, či rozhovory na rôzne, nielen reklamné témy. Kniha je popretkávaná citátmi mnohých osobností, ktoré zoradil viac - menej podľa tém jednotlivých kapitol a textov. 

article_photo

Knihu Viac ako reklama vydala agentúra Respect APP ako svoju prvú publikáciu. Kúpiť si ju môžete napríklad na Sashe.sk.

Knihu ilustrovala laureátka ceny Nadácie Tatrabanky za umenie Ivana Šáteková, autorom titulnej fotografie je uznávaný fotograf Martin Črep.Knihu ilustrovala laureátka ceny Nadácie Tatrabanky za umenie Ivana Šáteková, autorom titulnej fotografie je uznávaný fotograf Martin Črep.

 

 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Preferencie hovoria o totálnej nedôvere

Nevidno nikoho, kto by to vedel zlepiť.

SVET

Ruská agentka sa na súde priznala. Ako funguje ruská špionáž v USA?

Na jedného špióna je viac ako desať ľudí.


Už ste čítali?