Kaufland sa nebojí robiť skvelé veci

Autor: Z respectu | 3.2.2016 o 12:29 | Karma článku: 2,47 | Prečítané:  918x

Agentúra Respect APP vytvorila pre obchodný reťazec kampaň, v ktorej prezentuje svoj prínos pre celú spoločnosť.

Kaufland, jeden z popredných maloobchodných predajcov na Slovensku, neberie pojem spoločenská zodpovednosť na ľahkú váhu. Dokazuje to aj vo svojej najnovšej kampani. V dvoch TV spotoch z dielne agentúry Respect APP svojim zákazníkom pripomína výhody a pridanú spoločenskú hodnotu nakupovania vo svojich predajniach.

V prvom spote prezentuje dobročinné aktivity samotnej spoločnosti Kaufland - šetrenie energie pre ochranu našej planéty, darovanie potravín tým, ktorí to potrebujú alebo zamestnanecké darovanie krvi. Druhý spot odkazuje na výhodné nákupy čerstvých potravín s prevahou slovenských produktov v predajniach reťazca. Na záver oba spoty vyzývajú k hlasovaniu v ankete Obchodník roka.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Osem zásadných zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Kto si málo sporí a príliš často mení zamestnanie, dostane o niečo nižší úver ako doteraz.

KOMENTÁRE

Na obranu bratislavskej kaviarne

Kaviareň je so svojím dešpektom k spiatočníctvu pre vidiek trvalou výzvou.

BRATISLAVA

Bol priekopník – utečenec. Jeho meno zmizlo z novín aj z histórie

Václav Nedomanský má zo svetových šampionátov deväť medailí.


Už ste čítali?