Kaufland sa nebojí robiť skvelé veci

Autor: Z respectu | 3.2.2016 o 12:29 | Karma článku: 2,47 | Prečítané:  929x

Agentúra Respect APP vytvorila pre obchodný reťazec kampaň, v ktorej prezentuje svoj prínos pre celú spoločnosť.

Kaufland, jeden z popredných maloobchodných predajcov na Slovensku, neberie pojem spoločenská zodpovednosť na ľahkú váhu. Dokazuje to aj vo svojej najnovšej kampani. V dvoch TV spotoch z dielne agentúry Respect APP svojim zákazníkom pripomína výhody a pridanú spoločenskú hodnotu nakupovania vo svojich predajniach.

V prvom spote prezentuje dobročinné aktivity samotnej spoločnosti Kaufland - šetrenie energie pre ochranu našej planéty, darovanie potravín tým, ktorí to potrebujú alebo zamestnanecké darovanie krvi. Druhý spot odkazuje na výhodné nákupy čerstvých potravín s prevahou slovenských produktov v predajniach reťazca. Na záver oba spoty vyzývajú k hlasovaniu v ankete Obchodník roka.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Lunter: Nikdy som nepovedal, že mamu vyliečili len zdravé potraviny

Článok na webe firmy kandidáta na župana vysvetľuje jej vznik tým, že vďaka zdravej strave sa jeho mama dostala z rakoviny.

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner reprezentácie a šéf zväzu spolu diskutovali.


Už ste čítali?