Domáci miláčikovia v kampani ZSE

Autor: Z respectu | 29.5.2015 o 16:02 | Karma článku: 1,78 | Prečítané:  603x

Hlavnými účinkujúcimi novej kampane ZSE, ktorú pripravila agentúra Respect APP, sú domáci miláčikovia. Prostredníctvom nich sledujeme vychutnávanie si domácej pohody, ktorú máme vďaka plynu a elektrine od ZSE.

Kampaň pozostáva z printov, outdoorov, online nosičov a pripravuje sa aj špeciálny verejný event a viacero interných médií pre zamestnancov ZSE.

Na dvojici hlavných vizuálov je pes vychutnávajúci si horúci kúpeľ a mačka, ktorá čaká na dopečenie jedla v rúre. Túto domácu pohodu si môžu ľudia vďaka ZSE nielen užívať, ale aj poistiť.

Nadlinková kampaň je viac imidžová, v online ZSE komunikuje produktovejšie informácie o Poistení domácnosti. Na internetovej stránke sutaz.zse.sk prebieha súťaž, na ktorú môžu ľudia nahrať fotografiu neplechy spôsobenej domácim miláčikom. Najpáčivejšia domáca „škoda” vyhrá zvieracie ceny. Vedeli ste, že Poistenie domácnosti od ZSE sa vzťahuje aj na škody spôsobené vašim domácim miláčikom?

Respect APP pre ZSERespect APP pre ZSE

K tejto súťaži agentúra Respect APP taktiež pripravila vizuál – psa, ktorý dotrhal gauč a náležito si to užíva.

Všetky vizuály nafotil Matúš Bence, čerstvý držiteľ ocenenia Filip, ktoré udeľuje združenie tvorivých pracovníkov Art Directors Club osobnosti za výnimočný prínos k slovenskej reklame.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Ako sa Slovák z Terchovej stal veľkým reformátorom u Márie Terézie

Adam František Kollár, vedec a knihovník bol jedným z popredných osvietenských reformátorov.

PLUS

Podnikajú na hranici prežitia. V kráľovstve polievok sa držková nevarí

Do niekoľkých hrncov naložili Bratislavčania svojho tvorivého ducha.

KOMENTÁRE

Pravda a láska stoja na našej strane

Môj manžel a ja, na túto frázu si aj po vyše dvoch rokoch manželstva stále zvykám.


Už ste čítali?