Hovoríme tvojím jazykom: Kampaň, ktorej rozumie iba cieľovka

Autor: Z respectu | 23.6.2016 o 14:20 | (upravené 23.6.2016 o 17:40) Karma článku: 1,59 | Prečítané:  489x

Predstavte si, že nikto nerozumie tomu, čo robíte. Predstavte si, že vašej práci nerozumie ani personalistka z firmy, ktorá by vás rada prehovorila u nich pracovať. Skoro ako keby ste hovorili v inom jazyku...

Na tomto insighte sme postavili novú kampaň pre nášho nového klienta Unlimit Recruitment, recruitmentovú agentúru, ktorá sa špecializuje iba na IT pozície. 

 

Počiatočná fáza kampane pozostávala z troch spotov, v ktorých účinkujú dvaja mladí programátori. Tí sa rozprávajú v IT slangu pri bežných činnostiach v práci - pri kávovare, vo výťahu pri odchode domov  a v typickej korporátnej táckarni.

Ich konverzáciu pre ,,bežných smrtelníkov" prekladajú titulky, ktoré hyperbolizujú špecifickosť ich rozhovoru.

Cieľom kampane bolo zviditeľniť agentúru a profilovať ju v očiach cieľovej skupiny ako odborníkov na IT pozície, ktorí rozumejú odborným aj slangovým výrazom z IT prostredia.

Videá boli nasadené iba v online - šírené primárne cez Facebook. Kampaň Hovoríme tvojím jazykom bude pokračovať ďalej vo viac interaktívnejšej forme, ktorá sa momentálne pripravuje.

Spoty sa končia claimom, ktorý sme tiež odvodili z jazyka programátorov - z binárnej sústavy.

Súčasťou kampane bol tiež redizajn webu.

article_photo

A tiež aj návrh nového komunikačného konceptu. 

Pozrite si fotky z nášho natáčania! ;)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?