Reklamná agentúra Respect APP bodovala s prácami pre klientov Tento a ZSE

Autor: Z respectu | 16.5.2016 o 14:56 | (upravené 16.5.2016 o 15:17) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  217x

V súťaži Podnikové médium roka získali práce Respectu štyri ocenenia vrátane Špeciálnej ceny poroty.

Tú si spoločne s tretím miestom v kategórii Podnikové noviny odniesli Novinky písané ceruzkou klienta ZSE. Svoj inovatívny prístup dodávateľa elektriny a plynu ZSE uplatňuje aj pri aktivitách spoločenskej zodpovednosti. V Respect APP vznikol osobitý koncept podnikových novín, ktoré jednoduchým spôsobom ilustrujú nápady a inovácie v oblasti CSR. V čiernobielom novinovom layoute doplnenom červeným akcentom na recyklovanom papieri sú dokreslené nápady na zlepšenie do reálnych fotografií.

Druhé miesto v kategórii Elektronické médiá a audiovizuálna prezentácia získali videá pre Západoslovenskú distribučnú. Animované edukačné videá vysvetľovali, ako využiť drony na zjednodušenie práce zamestnancov, či proces pripájania odberného miesta pre nových zákazníkov.

Treťou najlepšou Podnikovou brožúrou roku 2016 sa podľa poroty stal katalóg produktov Tento. Pri jeho tvorbe tím agentúry Respect APP vychádzal z idey, že výrobky papierovej hygieny Tento sú každodennou súčasťou nášho života - sú tak zobrazené v prostrediach, v ktorých nachádzajú prirodzené využitie. Zátišia s produktami sú vždy zobrazené z jedného, netradičného uhla.

Agentúra Respect APP už v minulosti bodovala na súťaži Podnikové médium roka. Video vytvorené pre spoločnosť Slovnaft v roku 2012 získalo nielen prvé miesto v kategórii Audiovizuálna prezentácia, ale taktiež jedno z najvyšších ocenení - Grand Prix. 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?