Kampaň Slnečníc od Respect APP porovnávala mestské štvrte

Autor: Z respectu | 21.10.2015 o 13:15 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  495x

Agentúra Respect APP pripravila pre klienta Cresco Group dve vlny outdoorovej a online kampane, v ktorej ľudí upozorňovala na developerský projekt Slnečnice. Komunikáciu zastrešovala idea, že Slnečnice sú lepšia štvrť na život.

Kampaň prebiehala na outdoorových plochách v Bratislave v dvoch vlnách, pričom bol obsah jednotlivých nosičov prispôsobený lokalite, v ktorej sa médium nachádzalo. V prvej vlne kampane vychádzala kreativita z lokálnych problémov jednotlivých častí. Billboardy upozorňovali napríklad na nedostatok parkov a zelene v okolí, časté zápchy, problémy s parkovaním, či málo miest na hranie pre deti. Kampaň ľuďom hovorila, aby žili tam, kde tieto nedostatky nie sú – aby bývali v lepšej štvrti.

V druhej vlne kampane agentúra predstavila konkrétne benefity Slnečníc, ktoré reagovali na nedostatky ostatných mestských častí. Slnečnice sa tak odprezentovali ako lepšia štvrť – štvrť, v ktorej ľudia nájdu parky, zeleň, miesto na parkovanie, športoviská, miesto na hranie pre deti a iné.

Prvú vlnu kampane mohli obyvatelia Bratislavy vidieť v auguste, druhú vlnu v septembri.

Online časť kampane, na ktorej agentúra Respect APP spolupracovala s digitálnou agentúrou PS:Digital, bola zacielená na ľudí podľa geolokácie. Užívatelia, ktorí na negatíva jednotlivých štvrtí zareagovali kliknutím na banner, boli presmerovaní na stránku www.slnecnice.sk/lepsiastvrt, kde na nich čakali súvisiace pozitíva bývania v “lepšej štvrti.”

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?