Domáci miláčikovia v kampani ZSE

Autor: Z respectu | 29.5.2015 o 16:02 | Karma článku: 1,78 | Prečítané:  562x

Hlavnými účinkujúcimi novej kampane ZSE, ktorú pripravila agentúra Respect APP, sú domáci miláčikovia. Prostredníctvom nich sledujeme vychutnávanie si domácej pohody, ktorú máme vďaka plynu a elektrine od ZSE.

Kampaň pozostáva z printov, outdoorov, online nosičov a pripravuje sa aj špeciálny verejný event a viacero interných médií pre zamestnancov ZSE.

Na dvojici hlavných vizuálov je pes vychutnávajúci si horúci kúpeľ a mačka, ktorá čaká na dopečenie jedla v rúre. Túto domácu pohodu si môžu ľudia vďaka ZSE nielen užívať, ale aj poistiť.

Nadlinková kampaň je viac imidžová, v online ZSE komunikuje produktovejšie informácie o Poistení domácnosti. Na internetovej stránke sutaz.zse.sk prebieha súťaž, na ktorú môžu ľudia nahrať fotografiu neplechy spôsobenej domácim miláčikom. Najpáčivejšia domáca „škoda” vyhrá zvieracie ceny. Vedeli ste, že Poistenie domácnosti od ZSE sa vzťahuje aj na škody spôsobené vašim domácim miláčikom?

Respect APP pre ZSERespect APP pre ZSE

K tejto súťaži agentúra Respect APP taktiež pripravila vizuál – psa, ktorý dotrhal gauč a náležito si to užíva.

Všetky vizuály nafotil Matúš Bence, čerstvý držiteľ ocenenia Filip, ktoré udeľuje združenie tvorivých pracovníkov Art Directors Club osobnosti za výnimočný prínos k slovenskej reklame.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?