Najprv Maduar vo vani, teraz lišiak v smokingu

Autor: Z respectu | 1.10.2014 o 11:53 | (upravené 14.10.2014 o 10:18) Karma článku: 1,96 | Prečítané:  769x

V decembri 2008 sa stala Prvá stavebná sporiteľňa naším klientom a stále sa tešíme z tejto spolupráce. Vytvorili sme pre ňu viacero kreatívnych riešení, niektoré získali ocenenia na Slovensku aj v medzinárodných súťažiach. V najnovšej kampani, ktorú sme pre Prvú stavebnú sporiteľňu pripravili, hrá hlavnú úlohu korporátny, ale vynovený, lišiak.

V novej kampani sa lišiak predstavuje ako elegantný agent sporiteľne, ktorý má misiu prinášať klientom produkty na skvalitnenie bývania. Kampaň komunikuje hlavný benefit – čím vyšší úver si klient vezme, tým nižšie úroky bude mať. 

Aby sa lišiak hýbal čo najprirodzenejšie, využili sme technológiu motion capture. Tá zachytila reálne pohyby, ktoré lišiakovi predhral herec. Vďaka tomu je lišiak prirodzenejší než kedykoľvek predtým.

V minulosti sme pre Prvú stavebnú sporiteľňu vytvorili aj koncept so sympatickou rodinou – mladým párom, ktorý stále býva u rodičov. Ten bežal v rokoch 2010 a 2011. Súčasťou kampane boli TV spoty s úsmevnými rodinnými zápletkami v rôznych častiach ich spoločného bytu. Prvý spot sa odohrával v spálni po zobudení čerstvo zosobášenej dvojice, v ďalších spotoch sme zobrazili večeru pri sviečkach či pripravovanie gréckeho šalátu v kuchyni a sledovanie romantického filmu v obývačke.

Nakrúcali sme aj v kúpeľni, kde sme okrem oficiálneho ukončenia spotu vytvorili aj onlineové videá s alternatívnymi koncami, v ktorých sa objavila skupina Kiss, morská panna, hokejista, akvabela či bratia Matinkovci z Maduaru spievajúci “hafananu” – a všetci vo vani.

Súčasťou tejto kampane z roku 2011 bola aj webstránka, na ktorú si ľudia nahrávali vlastné fotografie, aby sa mohli tiež ocitnúť vo vani ako prekvapenie pre mladomanželov.

Respect APP spolupracoval s Prvou stavebnou sporiteľňou aj na komunikácii produktu Prvé detské sporenie v roku 2009. Vytvorili sme hravý koncept s interaktívnymi printami a bannermi v podobe detských hier.

Zaľúbený esemeskový print sme pripravili na Valentína v roku 2012.

Prvá stavebná sporiteľňa veľa komunikuje aj prostredníctvom rozhlasových spotov. Z tých, ktoré sme pre ňu vytvorili, sa nám páči napríklad tento. Aj vám?   

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?