Vedeli ste, že v areáli Slovnaftu žije bobor?

Autor: Z respectu | 16.9.2014 o 17:12 | Karma článku: 3,74 | Prečítané:  1512x

Vedeli ste, že v areáli Slovnaftu žijú voľne mačky, zajace či dokonca bobor?

Koncom roku 2010 sme zvíťazili vo výberovom konaní spoločnosti Slovnaft a stali sme sa na niekoľko rokov jednou z agentúr, ktorá jej dodávala komunikačné služby. Ako prvú sme pripravili kampaň na podporu slovenskej hokejovej reprezentácie. Kampaň prezentuje Slovnaft ako generálneho partnera slovenského hokeja a zároveň predstavuje nový dizajn čerpacích staníc.V televíznom spote sa čerpacia stanica stala pozadím pre animovanú scénku, kde jednotlivé čerpacie pumpy ožívajú a začnú medzi sebou hrať hokej. 

Sponzoring hokeja sa kontinuálne niesol komunikáciou Slovnaftu. Pripravovali sme vizuál pre Slovnaft PlayOff s temným hokejistom, či najnovšie sme pripravili aj "Hokejový ošál" - novú aplikáciu pre všetkých správnych fanúšikov. Aplikácia im umožní vytvoriť svoj vlastný fanúšikovský šál s originálnym sloganom a navyše vyhrať ceny. Na podporu appky slúži print so štrikujúcim fanúšikom.

Vedeli ste, že v areáli Slovnaftu žijú voľne mačky, zajace či dokonca bobor? V marci 2013 sme prišli s kampaňou, ktorá predefinovala vizualitu slovnaftových kampaní. Kampaň "Vedeli ste, že…" bola nošou veselo podaných faktov o rafinérii. Animované video dopĺňali "gifkové" webky a séria printov a posterov. Video získalo okrem bronzového klinca aj Grand Prix v 10. ročníku súťaže Podnikové médium roka 2012, kde si sily zmerali zhruba tri desiatky firiem vo viacerých kategóriách.

Pracovali sme na množstve ďalších kampaní na podporu palivových kariet, či webe Bonus klubu. Z našej iniciatívy vznikla na čerpacích staniciach Slovnaftu aj FitnessSLOVNAFT zóny. V týchto zónach vodiči nájdu návod na štyri jednoduché, ale účinné cviky. Hneď v prvých dňoch na žilinskej čerpačke poctivo ponaťahovali končatiny kórejskí menežéri, ktorí mali za sebou dlhú cestu. Škoda, že z toho nemáme video,)

Ak by sme mali z našej spolupráce vypichnúť len jednu vec, bol by to imidžový vizuál Pijúce značky. Od prezentácie nápadu po jeho realizáciu ubehol viac ako rok, ale stálo to za to. Okrem bronzu, ktorý sme získali na Zlatom klinci minulý rok, sme hrdí aj na samotný vizuál, aha:

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?