Najlepšia reklama v histórii Zlatého klinca je naša

Autor: Z respectu | 26.8.2014 o 17:50 | (upravené 16.9.2014 o 17:16) Karma článku: 3,48 | Prečítané:  1456x

V ankete o najlepší inzerát, televízny spot a kampaň zo všetkých dvadsiatich ročníkov národnej súťaže kreativity zvíťazil inzerát agentúry Respect APP pre časopis História. Ale ani ostatné naše práce nedopadli zle, práve naopak.

V marci roku 2008 sme vytvorili sériu vizuálov, na ktorých sa redaktori časopisu História nachádzali v rôznych časových obdobiach všade tam, kde sa niečo stalo. Mapovanie dejín redaktormi a prinášanie zaujímavých, pútavých informácií z histórie zjednocoval slogan „Čo nové v minulosti“. Časopis História prináša informácie, ktoré nie sú možno aktuálne, ale aj tak môžu byť pre čitateľov úplne nové.

V tom čase sme už mali za sebou práce pre niekoľko časopisov: Star, pre ktorý sme produkovali spoty so Zuzanou Belohorcovou, či Zorou Czoborovou, La Femme, pre ktorý sme okrem kampane robili aj kompletný redizajn layoutu, či outdoorové, printové a rozhlasové kampane pre české magazíny Fashion club, Epocha a Paparazzi.

Titul Najlepší inzerát dvadsaťročia je zavŕšením série ocenení, ktoré táto naša práca získala na slovenskom Zlatom klinci, českej Zlatej Pecke a medzi najlepšie reklamy na svete ju zaradil aj prestížny Ads of the World.

Dobre si počínala aj séria našich posterov, ktorú sme pripravili pre študentský filmový festival Áčko v roku 2012. Okrem toho, že za ten rok získala najvyššie ocenenie – Zlatý klinec, v hodnotení reklám 20-ročia skončila na treťom mieste.

Kampaň sa niesla v duchu filmárskych pokynov od konkrétnych študentov filmu zastrešených sloganom „Chceme byť Áčkoví filmári “. Séria štyroch plagátov vznikla v spolupráci so študentami VŠMU, ktorí samotné vizuály produkovali a fotografovali.

Tešíme sa aj z druhého miesta našej kampane pre divadlo Nová scéna. V roku 2007 sme pracovali na uvedení muzikálu Neberte nám princeznú. V televíznom spote sa objavili predabovaní Žbirka a Gombitová.

Televízny spot a aj celá kampaň získala v roku 2007 prvé miesto na Zlatom klinci. Okrem týchto dvoch zlatých, sme vtedy dostali aj strieborný klinec v ďalšej kategórii Techniques za nálepky, ktoré boli umiestnené na rôznych miestach, ktoré dopĺňali tématické headliny.

Aj vďaka tomu získali zakladatelia Respect APP v tom roku najvyššie ocenenia v hodnotení mesačníka Stratégie. Ten vyhlásil Ondreja Štefánika za najlepšieho copywritera na Slovensku, najlepším art directorom roku 2007 sa stal Vladimír Korček, na druhom mieste skončila Yolka Udičová a druhým najlepším kreatívnym riaditeľom sa stal Róbert Slovák. Bol to skvelý rok,)

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké zásadné chyby robíme pri zariaďovaní obývačky a kam umiestniť televízor?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.

EKONOMIKA

Zakladateľ siete pre milionárov: Neukazujú len bohatstvo, ale to, ako žijú

Sociálna sieť Rich Kids nie je pre každého.


Už ste čítali?